Cine sunt. Ca „de ce” – inca nu stiu…

Imi face placere sa va spun bun venit pe-aici. Ar trebui sa va spun, celor ce ma veti citi, ca sunt indragostit de prapadita asta de tara si ca incerc, atat cat pot, sa vad cat mai multe din cele ce sunt frumoase in ea.

Imi place muntele si, deopotriva, marea de la 2 Mai. Muntele de peste tot, iar 2 Mai-ul e doar cel reprezentat de Nudy (adica ce n-a mai ramas din el) si de Micul Golf.

Am o bicicleta de munte, botezata HELGA, pe care o aproape distrug obsesiv la fiecare cateva luni, fugarind-o pe cele mai salbatice drumuri si poteci, mai am o conserva frantuzoaica cu care bat soselele cel mai adesea, dar si drumurile proaste, am cateva perechi de bocanci cu care m-am invatat sa bat muntii alaturi de un cort, un rucsac, un izopren, o pereche de coltari, una de bete si un sac de dormit.

Am adunat cateva calatorii pana acum si ma pregatesc si vi le arat si voua. In drumurile mele am descoperit, chiar daca fara dexteritati deosebite, fotografia: un fel aparte de a-mi pastra cat mai vii amintirile.

Sunt de formatie „reala”, crescut multa vreme „pe pamant”, trait dintr-un inceput intr-un Bucurestii Noi plin de provocari, copilarit pe maidan si mereu bucuros atunci cand pot sa invat ceva. Am o fata pe care o iubesc ca pe ochii din cap si… cam atat.

10407981_1505388143046107_3167325862132653733_n Asa ca… la drum!

2 gânduri despre &8222;Cine sunt. Ca „de ce” – inca nu stiu…&8221;

  1. Multpreastimate si distinse a’mic, felicitari pentru initiativa! Era chiar pacat ca toate istorisirile tale sa nu aiba si ele un loc al lor, astfel incat sa poata fi sorbite cu nesat de toata lumea si sa se piarda in negura diverselor forumuri pe care ai activat de-a lungul vremurilor.
    Astept cu nedisimulat interes noi povesti din tara ta!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

