Cum se repara o pana de cauciuc in 2012? Asa:

 

 

Daca tot nu am mers cu trotineta peste iarna, si daca tot nu am avut nicio pana pana acum, ce m-am gandit eu (sau poate ea…): ia sa facem noi o „pana de apartament”! Zis si facut: we-ul trecut, tot citind eu topicul de pe biciclisti cu masurarea corecta a circumferintei rotii pentru o justa si foarte exacta setare a „chi”lometrajului (vorba unui clasic in viata de pe un site de vanzari), am pus mana pe pompa mea B’twin 200 si, cum gumele erau cam dezumflate, bagat-am cate 250 de brate viguroase in fiecare roata. Am pus la punct setarea si, foarte incantat de realizare, m-am culcat visand la toate calatoriile ce urmeaza sa le fac in acest an in sa.

Eee, si dupa ce-am executat eu activitatile onirice, dimineata plecat la job, iar seara:
– Au! Cine a umblat la trotineta mea de e roata fata pe janta?! (De parca mama n-ar fi avut alta treaba si prima ei grija era sa se dea cu bicicleta in absenta mea).
Aseara am luat-o la intrebari pe Helga si ne-am lamurit rapid: am bagat in roata ca inecatul, intre cauciuc si camera isi gasise loc o pietricica cat o gamalie de ac, iar asta si-a facut datoria: bum! Drept pentru care mi-am pregatit jucariile: scrumiera, tigarile, bricheta, sticla cu…ceva mic, levierele, lipiciul, petecele, pompa…

Desfacut roata in bucatarie, luat o gura de metacsu, scos intrumentarul chirurgical (sau, prin compensatie „k”irurgical), luat o gura de metacsu, scos camera, umflat, gasit gaura cu ajutorul apei din cada, luat o gura de metacsu, sters camera, revenit in bucatarie, utilizat smirghelul, scos peticul la indemana, luat o gura de metacsu, desfacut tubul de lipici, luat camera, pus lipiciul, asteptat un minut, pus peticul, luat o gura de metacsu, apasat bine inca un minut, iesit pe holul blocului si verificat cauciucul pe interior, scos pietricica si inca cateva surioare mai mici, luat o gura de metacsu, luat pompa, bagat aer in camera pentru o noua verificare in cada, luat o gura de metacsu si…
– F#!*-i! Am pus peticul in alta parte!

Asa-i la prima pana! Nu iese din prima! Reload operaciones! INTEGRAL! Cu ocazia asta am si incercat sa vad ce se intampla daca vreau sa dezlipesc plasticul ala incolor de protectie de pe petec. Ati ghicit: se dezlipeste cu tot cu petec! Deci…lasati-l acolo ca nu cere de mancare!

Cum talc nu mi-a dat prin cap sa cumpar si, cum camera era foarte uscata si curata, am trecut la bucatareala: luat faina din rezerva strategica a mamei, luat o gura de metacsu, trecut doua linguri prin sita de matase (cine n-are batrani, sa-si cumpere!), luat o gura de metacsu si pomadat camera! Apoi luat o gura de metacsu.
Cu totul, cam 40 de minute cu tot cu cele doua tigari si metacsurile de incurajare. Deci, ca sa stiti, EU IARNA ASTA AM FACUT O PANA! Sa mai zica dujmanii ca o tin de mobila! Dupa care m-a luat un soooomn… Asa e cand muncesti!

4 gânduri despre &8222;Cum se repara o pana de cauciuc in 2012? Asa:&8221;

Lasă un răspuns

