Mecanicianul lui Peste, ca tot e zodia…

Martie 2016

 

 

 

Astazi am muncit: adica m-am ocupat d’ale bicicletei. Dar sa le luam cu binishoru’…

Aseara, babajetii bucuresteni au decis ca-i musai sa ne intalnim la o bere. Asa ca, iata-ne in grupul bucurestenilor la o spagheta si-un silv negru, ciuc sau heinecheana. Fii-mea, aterizata si ea de dorul lui tac-su, a vrut vin, ca deh… o facut-o tac-su burghezo-mosiereasca. Si, odata adunati, ce sa scoata bajetii din traisti? Iaca ceva pedale verzi platforma, ca li se-nnodasera ochii privind la mine cum cobor in goana cea mai mare pe asfalturi in timp ce tot incerc sa potolex talpile bocancilor ce sar in toate partile de pe pedalele mele XXXS (despre lichefiatele lui @BodoC nici nu vreu sa vorbex)

Ne-am despartit destul de devreme, iar dimineata la 8 si-un pic incepeam prima parte a muncii. Uitai sa va spun ca frantuzoaica a intrat, in sfarsit, in posesia unor transversale civilizate. Cum am primit de ziua mea si un suport de bicicleta, Ganditoru’ da la Crevedia da bice la neuron…

 

 

Nikon mic 015

 

 

Nikon mic 016

 

 

Le-am aproape asezat eu, constatand cu amaraciune ca prinderea de noile bare de aluminiu a suportului lasa urme adanci in ornamentul superior din cauciuc. E… oi mai vedea. Am demontat tot ca sa nu se bucure astia de la fiare vechi de barele mele si am revenit pentru continuarea din casa.

Mi-am asezat barele, suportii si accesoriile la locurile lor, ca sa le gasesc repede (vorba vine ca stiu cat o sa caut cutia cu suroabe, saibe, cleme, chei… peste doua saptamani) si mi-am facut planul: aveam 3 camere sparte. 2 de la Valeni si una din Grecia. Mai aveam una pereche pedale verzi si doua gume noi, ca de alea vechi nu mai are lumea loc, babajeti!  =))

Mai intai, pregatirile pentru un succes desavarsit:

 

 

Nikon mic 017

 

 

Ca sa lamurim neste aspecte ce pot genera intrebari, motivatia e simpla:

 

 

Whiskey

 

 

Gospodar, am inceput cu pedalele. Stanga s-a desfacut fara mari eforturi:

 

 

Nikon mic 019

 

 

Si s-a schimbat asijderea:

 

 

Nikon mic 020

 

 

La dreapta insa… a trebuit sa inventez mangealacul, scula de scula in momente de restriste…

 

 

Nikon mic 021

 

 

Cu ajutorul lui si al nepretuitului meu prieten insa, am dovedit si dreapta

 

Nikon mic 022

 

 

Dupa care…

 

 

Nikon mic 023

 

 

Nikon mic 025

 

 

Nikon mic 024

 

 

A treia camera, sparta in coltii babei in Grecia, are 3 mari gauri, asa ca deocamdata am renuntat sa o peticesc…

Comparatie:

 

 

Nikon mic 027

 

 

Asa ca, multumita grijii prietenilor mei, am „padele” noi, iar multumita misto-ului lor tovarasex, gume noi!

Am facut curat in urma, l-am mai pupat in bot de cateva ori pe „fratele Jack”, spalat si nani de duminica :)

 

Asta doar ca sa vedeti cate sacrificii trebuie sa fac… Sumedenie: munci, duminica, fratele Jack, fratele Jack, fratele Jack…

 

Un gând despre &8222;Mecanicianul lui Peste, ca tot e zodia…&8221;

Lasă un răspuns

