Tura in Cheile Dambovicioarei si Piatra Craiului

O calatorie ce mi-a ramas in mintea-mi ca tare draga…

razvanstefanconstantin

Martie, 2014

O tura frumoasa, ce ceva peripetii, la fix un an dupa o alta incercare zadarnicita de zapada ce nu se dadea dusa…

Dupa o Bulgarie in care mai nimic nu mi-a iesit, terminandu-mi-se benzina si taindu-mi-se maioneza pe la km 55, am incercat sa-mi conving apropiatii pentru o iesire. Nu am reusit sa ne coordonam, unul avand de treaba, iar celalalt temandu-se de inexistenta pe ceas a orei de trezire anuntata, eu fiind oarecum in cumpana din cauza vantului ce a suflat destul de tare sambata in Bucuresti. Pana la urma, mizand pe favorabila prognoza citita in seara zilei de sambata, am pus ceasul sa sune la 4 (pe ora noua). A urmat pregatirea infrigurata simultan cu reverificarea prognozei si, pana la urma reusesc sa misc masina cu tot cu Helga inauntru pe la 6. Cam adormit, reusesc sa iau toate semafoarele din oras pe rosu si, abia…

Vezi articol original 2.518 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

